Modarazzi Modanın Merkezi

KİLO VERMEK İÇİN DÜZENLİ YÜRÜYÜŞ YAPIN

KİLO VERMEK İÇİN DÜZENLİ YÜRÜYÜŞ YAPIN

KİLO VERMEK İÇİN DÜZENLİ YÜRÜYÜŞ YAPIN

Kilo Vermek İçin Yürüyün, Yürüyüş yaparak zayıflayın ve formda kalın.

Kilo vermek, formda kalmak ve ideal kilonuzu korumak için yapılması gereken en önemli şey yürüyüş yapmaktır. Kilo vermek için ağır egzersiz programlarını hayatınıza sokmaya gerek yok, hafif spor amaçlı yürüyüş yaparak kilo verebilirsiniz. Günde sadece bir saat tempolu yürüyüş yaparak da kilo verebilir ve formunuzu koruyabilirsiniz.

Güne spor yaparak başlarsanız kalori yakımı artar, vücudunuz güne hazırlanır, esner ve enerji toplar. Ardından da protein ağırlıklı bir kahvaltı yapmanız çok önemlidir. Günün ilk öğünü olan kahvaltı sizin de bildiğiniz üzere en önemli olan öğündür.

Merak etmeyin. Mutlaka sabah yürümelisiniz diye bir kaide de yok. Sadece sabah saatlerinde yürümenin bedene olan etkisi akşam saatlerine oranla çok daha yüksektir.

Tempolu yürüyüş ile kilo vermek için aşağıdaki bazı hususlara dikkat etmenizi tavsiye ederiz.

Dikkat edilmesi gereken hususlardan bazıları;

1) En az 1 saat tempolu yürüyün.

2) Yemeklerden hemen sonra ve tok karnına yürüyüş yapmayın.

3) Yürüyüş esnasında ya da hemen sonrasında soğuk su içmemelisiniz.

4) Nabız ölçer, adım sayar gibi dijital araçlar, motivasyonunuzu fazlasıyla arttıracaktır.

5) Yürüyüş yolunun seçimi oldukça önemlidir. Çim, toprak ya da tartan denilen özel yürüyüş parkurları en ideal yürüyüş parkurlarındandır.

Kilo vermek için düzenli yürüyüş yapın ve sağlıklı bir yaşam için adım atmaya devam edin.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ