Facebook Begen Butonu
Modarazzi Modanın Merkezi

BOYUN KIRIŞIKLIĞINI ÖNLEMEK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER

BOYUN KIRIŞIKLIĞINI ÖNLEMEK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER
Reklam

Yapacağınız çok basit önlemler ile boyun kırışıklığını önlemek hiç de zor değildir. Dikkat etmeniz gerekenler nelerdir? İşte sizin için birkaç önemli öneri veriyoruz.

BOYUN KIRIŞIKLIĞINI ÖNLEMEK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER

Yatış pozisyonunuza çok dikkat ediniz. Sırt üstü yatmak ve kabarık olmayan bir yastık kullanmak boyun kırışıklığını önlemek ve oluşumunu azaltmak için etkilidir.

Hareket halinde iken ve otururken mutlaka boynunuzu dik tutun.

Günlük egzersizler yapın. Gün içinde boynunuzu mümkün olduğunca geriye alıp 5 saniye süreyle bekleyin. Sonra dik pozisyona geçip birkaç saniye dinlenin. Bu hareketleri 10 sefer tekrarlayın. Ayrıca göğüs kaslarını kuvvetlendiren hareketler de boyun kırışıklığını önlemek için etkilidir.

Boyun kırışıklığını önlemek için en etkili spor yüzmedir. Fırsat buldukça yüzmeyi deneyin. Bu sağlığınıza iyi geleceği gibi gençleşmenizi de sağlayacaktır.

Masajın da toparlayıcı etkisi oldukça fazladır. Sert bir lif yardımı ile boyun deriniz pembeleşinceye kadar ovalama yapın, ardından da besleyici yağ ile masaj yapın. Masajı yukarıya doğru ve enseye doğru yapın. Sol elle boynun sağ tarafını, sağ elle de sol tarafını enseye doğru çekin. Elinizin tersi ile de çene altına hafifçe vurarak masajı tamamlayın. Bu masaj boyun kırışıklığını önlemek için oldukça etkilidir.

Mutlaka günlük olarak yüzünüzü temizleyici ile temizlerken boynunuzu da jel veya temizleme sütleri ile temizleyin.

Sokağa çıkarken güneş koruyucu kullanmayı ihmal etmeyin.

Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ